همه چیز درباره‌ی کاشت مو؛ انواع، مراقبت‌های لازم، عوارض و جدیدترین روش دیجی‌کالا مگ

خانه سفید با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه خدمات زیبایی و پوست و مو، تجربیات موفقییت آمیزی در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است. در طی فعالیت ۲۰ ساله خود، خانه سفید به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

کاشت مو

✔ از مصرف داروهایی مانند آسپرین و یا انواع آنتی بیوتیک ها خودداری نمایید اما اگر بیماری خاصی داشته و مجبور به مصرف اینگونه داروها می باشید حتما با پزشک خود در میان بگذارید. افرادی که به بیماری‌های عفونی مثل ایدز و سیفلیس مبتلا هستند. افرادی که به‌صورت ژنتیکی خط رویش بالاتری دارند و به دنبال اصلاح خط رویش خود هستند. سفید شدن مو در حالت عادی امری طبیعی و نشان دهنده ی بالا رفتن سن و گذر عمر است ولی گاهی اوقات می توان دلایلی دیگری داشته باشد و برخی جوانان دچار این عارضه شوند.

حتما قبل از انجام پیوند مو تصاویر نتایج حاصل از عمل های زیبایی مو قبلی را از پزشک بخواهید تا به شما نشان دهد. این روش یکی از بالاترین شانس ها در برداشت گرافت سالم از بانک مو در بین روش های برداشت گرافت دارد. شما یک جلسه در کلینیک حاضر می‌شوید و پزشک شما را معاینه می‌کند و بسته به شرایط شما نوع عمل را انتخاب می‌کند و نکات مهم قبل و بعد از عمل را به اطلاع شما می‌رساند. عمل کاشت موی سر به شیوه های مختلفی که در ذیل آمده است، قابل انجام است.

به مردان و زنانی که به هر دلیلی اعم از سوختگی، بیماری، استفاده از مواد شیمیایی به صورت مکرر و غیره فولیکول های موهایشان ضعیف شده و در تلاش برای بازگرداندن رشد مجدد موهای خود می باشند، پیوند مو پیشنهاد خواهد شد. کاشت مو طبیعی موجب افزایش زیبایی و جذابیت، رشد و تقویت مجدد موها می شود. برای انجام عمل زیبایی پیوند مو از موهای طبیعی موجود بر سطح پوست بدن یا سر خود متقاضی استفاده خواهد شد.

بنابراین، هر یک از روش‌های کاشت مو می‌توانند تراکم بالایی برای موها فراهم کنند، اما هزینه و زمان لازم برای این کار ممکن است متفاوت باشد. در نهایت، تصمیم گیری برای استفاده از چه روشی باید بر اساس نیاز و شرایط شخصی انجام شود. زیبایی و جوانی حق همه انسان هاست و تنها زمانی متوجه ارزش آن می‌شویم که در حال از دست دادنش باشیم. داشتن موهای پرپشت و طبیعی تاثیر استثنایی در زیبایی افراد دارد.

جدیدترین روش کاشت مو 2023

گرافت ها به محل مورد نظر انتقال داده می شوند و کاشت انجام می شود. با سلام، بهتر است برای بهبودی سریع تر، استفاده از دخانیات و یا سیگارهای الکترونیک تا چند هفته پس از کاشت مو محدود شود. ✔ در ماه های اول کاشت مو از شامپوهای مخصوصی که تجویز شده است استفاده نمایید.

  • در صورت رعایت موارد ذکر شده احتمال بروز چنین آسیبی بسیار کم خواهد بود.
  • از رایج ترین عوارض جانبی، زخم های ناشی از پیوند مو طبیعی هستند که پس از انجام پیوند مو با هر دو روش ظاهر می شوند.
  • کلینیک آتریسا با استفاده از جدیدترین متدها و تیم کاملا حرفه ای سابقه ی چندین ساله دارد.
  • از دلایل دیگری که به محبوبیت این روش افزوده است می‌توان به رشد سریع مو‌ها و نبود نکروز اشاره کرد.
  • این موها در ناحیه‌ای به طول ۲۵ تا ۳۰ سانتی‌متر و به عرض تقریبا ۷ سانتی‌متر، در پشت سر و فضای بین دو گوش قرار گرفته است؛ که به آن به اصطلاح بانک مو نیز گفته می­‌شود.

این کلینیک با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص، از جمله پروفسور نیلفروش زاده، بهترین خدمات کاشت مو را به بیماران ارائه می دهد. معمولاً برای نتیجه گیری بهتر از کاشت مو، پزشک 1 الی 2 جلسه، و در بعضی موارد بیشتر، مزوتراپی مو را تجویز می کند. به کمک سوزن های مخصوص مزوتراپی، مواد مغذی و داروهای تقویتی به ریشه موهای کاشته شده تزریق می شوند. البته در شرایط خاص می توان از 18 سالگی در صورت صلاحدید پزشک متخصص پس از انجام آزمایشات، اقدام به انجام پیوند مو نمود.

دلایل ریزش مو و انجام عمل کاشت مو

در ادامه به معرفی این عارضه و مشکلات و عوامل به‌وجودآمدن آن خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید. عوامل بسیار متعددی نظیر تغذیه و رژیم غذایی نادرست، مشکلات روحی، عوامل ژنتیکی و غیره، بر روی ریز مو تاثیر می گذارند.

طاسی مرحله نهایی ریزش مو است که بصورت کلی یا جزئی رخ می دهد.حدود 60 % آقایان دارای درجاتی از طاسی هستند و قطعا بهره داشتن از موی کاشت مو تهران مناسب از نشانه های تندرستی و جوانی محسوب می شود. از جمله سلول های بنیادی که توجه دانشمندان جهان را به خود معطوف کرده است.

این تکنیک‌ها پیشرفت زیادی کردند تا معایب هر دو تکنیک را رفع کنند. در این روش کاشت که شامل برداشت، پیوند فولیکول از ناحیه اهدا کننده است که معمولاً از پشت و کنار سر است و سپس کاشت آنها در محل گیرنده انجام می‌شود.

در روز عمل ابتدا طراحی خط رویش مو روی سر انجام شده تا تارها در جای درست خود کاشته شوند. • فرد می ‏تواند 1 الی 2 روز پس از کاشت مو به سر کار خود بازگردد.

انتقال گرافت­‌ها (واحدهای پیاز مو) از یک بخش بدن به بخش دیگر را کاشت موی طبیعی می­‌گویند.

و در یک شرایط کاملاً نرمال برای زنده نگهداشتن آن فولیکول های آماده به تزریق باید نگهداری شود. باید بدانید ناحیه تراشیده شده بهبود خواهد یافت و تنها نقطه های کوچکی هستند که موهای موجود شما را پوشش می دهند. پس از آن که گرفت ها آماده شد عملیات تمیز کردن و بی حس کردن در منطقه مورد هدف کاشت توسط جراح انجام خواهد شد.

روش‌های خانگی، انواع قرص‌ها و یا حتی داروهای شیمیایی به طور قطع نمی‌توانند نتیجه رضایت بخشی را برای افراد فراهم نمایند. در حالت کلی، رشد مو بعد از عمل کاشت مو به طور طبیعی اتفاق می‌افتد و نیازی به تسریع آن نیست. با این حال، برخی روش‌ها و رویه‌ها ممکن است به شما کمک کنند تا رشد موهای کاشته شده را تحریک کنید و آن‌ها را سالم و قوی نگه دارید. این موضوع که آیا به شما کاشت مو نیاز دارید یا خیر فقط باید توسط پزشک تعیین شود.

این روش بیشترین تاثیر را برای افراد دارد که به دلیل ریزش مو با الگوی مردانه دچار طاسی و یا عقب رفتگی خط رویش مو شده اند. به طور کلی، عوامل متعددی موجب ریزش مو می شوند که عمده ترین آنها نیز الگوی متداول ریزش مو در مردان است و احتمال وقوع آن در سنین بالا افزایش می یابد.

ترمیم بانک مو تا حدود زیادی به پزشکی که کاشت مو را انجام می‌دهد، بستگی دارد.

آیا تضمیمنی برای عدم ریزش موهای کاشته شده وجود دارد؟

ممکن است نقاط کوچکی را روی سر ببینید که فولیکول مو از آنها خارج شده است. کاشت موی سر با استفاده از این روش به تجربه و تخصص بسیار بالای پزشک نیاز دارد تا به درستی انجام شود. کاشت موی طبیعی به روش FUE جایگزین مناسبی برای روش های قدیمی تر عمل کاشت مو به شمار می رود و با سرعت در میان متقاضیان کاشت مو به محبوبیت بالایی رسیده است.

با این حال همه ی افراد قادر به انجام عمل زیبایی نخواهند بود.

کاشت مو، فرآیند انتقال ریشه سالم موهای موجود به ناحیه ای است که ریشه موها ریزش دارند. در سراسر پوست بدن هر چند تار مو ممکن است از یک نقطه رشد پیدا کرده باشند. گرافت مو در واقع دسته‌های مو است که همگی از یک نقطه رشد پیدا کرده‌اند. هر گرافت مو به جز دسته تارهای مو، دارای مؤلفه‌های بیشتری است.

اولین متد کاشت مو غیر جراحی که توسط پانچ های دستی به صورت دانه ای گرافت ها توسط پنس از پشت سر برداشته می شوند و به شیوه ی روش FUT روی سر کاشته می شوند. در این مرحله ناحیه موردنظر بی‌حس می‌شود و سپس فولیکول‌های مو از ناحیه بانک مو گرفته می‌شود و به ناحیه موردنظر اضافه می‌شود.

بعد از عمل کاشت مو نیز داروهای مسکن برای بیمار توسط پزشک متخصص تجویز می‌گردد که می‌تواند به کاهش دردهای احتمالی بعد از جراحی کمک بسیاری کند. پس از انجام عمل کاشت مو، معمولاً موها به طور طبیعی در حدود 2 تا 3 هفته پس از عمل شروع به ریشه کردن می‌کنند. اما برای رسیدن به موفقیت در کاشت مو و داشتن موهای سالم و قابل رویش، باید به مراقبت‌های خاصی پس از عمل توجه کرد. بعد از عمل کاشت مو، پوست سر باید به مدت چند روز پوشیده و محافظت شود تا سریع‌تر بهبود یابد.

او با توجه به الگوی ریزش و میزان طاسی به شما پیشنهاد می‌دهد که کاشت مو برای شما مناسب است یا روش‌های تقویتی مو. پزشک اگر موهای شما هنوز قدرت رشد داشته باشند اما ریشه‌ها ضعیف باشند پیشنهاد می‌کند که از روش‌های prp و مزوتراپی برای رشد موها استفاده کنید.

کاشت مو

زیرا جراحان ماهر و با تجربه، به نحوی عمل می‌کنند که فرد متقاضی جراحی پیوند مو، در حین عمل، شرایط بهتر و راحت تری داشته باشد.

برداشت گرافت ها از بانک مو

ما مفتخریم که با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها و دستگاه های روز دنیا، بالاترین سطح سرویس در حوزه زمینه پوست و زیبایی را با حضور حضور تیم کاملی از تکنسین ها، دستیارهای پزشک، پزشکان و متخصصین پوست ارائه می دهیم. متخصصین این مجموعه تجربیات کاملی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان حوزه پوست و مو، جوانسازی پوست و زیبایی دارند.

تیم تحقیقاتی تخصصی کلینیک جردن در طی دو سال گذشته مطالعات گسترده و متعددی در درمان انواع ریزش موی آندروژنیک و ریزش مو در اثر تروما و سوختگی و … به انجام رسانده است که همراه با نتایج موفق و رضایتمندی مطلوب بوده است. اما بهتره توسط پزشکان متخصص کلینیک تهران بیوتی سنتر معاینه بشین تا اگر اقدامی قبل از کاشت مو لازم هست بهتون اطلاع داده بشه. با سلام، بهترین سن برای کاشت مو از سن 25 سالگی به بعد می باشد.

در این مقاله قصد داریم چگونگی کاشت مو و سن مناسب برای کاشت مو را مورد بررسی قرار دهیم؛ تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. در برخی از روش‌های کاشت، پزشک مجبور به ایجاد برش در ناحیه‌هایی از سر می‌شود که افراد برای بهبود و ترمیم آنها به یک هفته استراحت نیاز دارند.

برای کنترل خارش می‌توانید از روز سوم بعد از جراحی، پوست سر را با روغن بادام یا ژل آلوئه‌ورا ماساژ دهید.

البته به منظور جلوگیری از ریزش موی موقت در این زمان، بهتر است از مکمل‌ها و داروهای تقویتی استفاده کنید. بعد از انجام عمل کاشت مو یکسری اعمال به منظور حفاظت از منطقه دریافت‌کننده گرافت‌های کاشت مو باید انجام شود. باید منطقه‌ای که کاشت مو در آن صورت گرفته‌است را از در معرض نور خورشید قرار گرفتن دور کرد و دو روز بعد از جراحی برای شستشوی محل مذکور باید از شامپو استفاده کرد. بعضی از جراحان به بیماران خود پیشنهاد می‌کنند روز بعد از جراحی از شامپو استفاده کنند.

گروه پزشکان و متخصصان حاضر در این کلینیک تا کنون تعداد قابل توجهی از مراجعه کنندگان برای عمل کاشت مو را درمان و رضایت حداکثری آنها را جلب کرده است.

با سلام و وقت بخیر برای کاشت مو مهم اینه که بانک موی خوب داشته باشید یعنی موهای پرپشت که فولیکول های قوی داشته باشه.

از طرفی ممکن است خانم‌ها پس از عمل کاشت مو به دلیل تغییرات هورمونی دچار ریزش موی بیشتری شوند. برای عمل کاشت مو با استفاده از روش‌ برداشت واحد فولیکولار (FUE) یا پیوند / انتقال واحد فولیکولی (FUT)  می‌توان به نتایج عالی دست یافت.

ریزش مو یکی از بدترین معضلاتی است که ممکن است با آن مواجه شوید، اما کاشت مو یکی از روش‌های موثری است که می‌تواند جایگزینی برای موی از دست رفته شما باشد و مشکل طاسی در افراد را درمان کند. کاشت مو چگونه انجام می‌شود؟ انواع روش کاشت مو چیست؟ قیمت کاشت مو در سال 1402 چقدر است؟ بهترین کلینیک کاشت مو کجاست؟ حتما تا انتهای این مقاله از مجله سلامت کیوان همراه ما باشید تا به سوالات شما در خصوص کاشت مو توضیح دهیم. همانطور که گفته شد یکی از فاکتورهای زیبای چه در زنان و چه در مردان، موهای سر خواهد بود.

کاشت مو

مجموعه آنیل با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در انجام کاشت مو با کادری متخصص و پیشرفته‌ترین تجهیزات حال حاضر آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. هم‌چنین کلینیک کاشت مو آنیل برای رفاه حال عزیزانی که امکان پرداخت هزینه کاشت به صورت یکجا را ندارند امکان کاشت مو قسطی را فراهم کرده است، تا هیچ فردی از نعمت داشتن موهایی پرپشت و سالم محروم نماند. یکی از روش‌هایی که به لطف گسترش اینترنت شما می‌توانید از آن استفاده کنید و از نظرات سایر مراجعین مطلع شوید، مراجعه به صفحات اجتماعی و وبسایت کلینیک کاشت مو مورد نظر است. شما با مطالعه کامنت‌های افراد مختلف می‌توانید میزان رضایت افراد مختلف را از کلینیکی که انتخاب کرده‌اید متوجه شوید.

از اصلی‌ترین عوامل و معیارهای تاثیرگذار در مدت زمان کاشت مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. • معمولاً به دنبال انجام کاشت مو یکسری داروهای تقویتی تجویز می ‏شود.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما
این سایت با کمک هوش مصنوعی محتوای خود را از روی داده‌های اینترنتی تهیه می‌کند و مسئولیتی در قبال صحت این محتوا ندارد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.