اظهارات ستاره نکونام استقلالی ها را نگران کرده است

سعید مهری به صراحت گفت برای کمک به استقلال قرارداد 150 میلیونی بست! سوال اینجاست که فوتبالیستی که سال گذشته زیاد بازی می کرد چگونه می تواند تنها 150 میلیون تومان درآمد داشته باشد در حالی که میانگین قرارداد حداقل 15 میلیارد تومان است؟ باور این ماجرا سخت است، همان طور که باورش سخت است که علیریزو بیرانوند با قرارداد نهایی باشگاه پرسپولیس در این تیم ماندگار شد و به استقلال نرفت! اگر اینطور است باید گفت بیرانوند در نهایت با گزینه هایش 20 میلیارد می گیرد یعنی 90 میلیارد تومان کمتر از پیشنهاد استقلال!

سعید مهری سال گذشته یکی از بازیکنان اصلی استقلال بود اما پس از کش و قوس هایی که برای امضای قرارداد داشت با 150 میلیون موافقت کرد و حالا می گوید برای کمک به استقلال این کار را کرده است. طبیعتا چنین بازیکنی نمی تواند و نباید با چنین قراردادی بازی کند و باید حداقل یک نیم فصل بیشتر درآمد داشته باشد، شاید باشگاه دوباره با بازیکنان تماس بگیرد و از آنها تخفیف بگیرد اما در هر صورت. اگر معتقدید سعید مهری برای یک فصل (یعنی تقریبا مجانی) 150 میلیون می دهد، بازی در “استقلال” خیلی سخت است. علی خطیر در گفت و گوی تلویزیونی خود گفت که استقلال تنها تیمی است که در بین مدعیان قهرمانی محدودیت بودجه را رعایت کرده است. بعد از آن سپخون 4 امتیازی شد و البته مدیران تراکتورسازی مدعی شدند که ما سقف را رعایت می کنیم، اما از آنجایی که پرسپولیسی ها نگران صحبت های بیرانوند با این هوادار پولدار هستند، استقلالی ها هم نگران قرارداد مهری (و احتمالاً نام خانوادگی مهدی هاشمی) هستند. در مورد هاشم نسب هم پیش از این شایعاتی مبنی بر 50 میلیون تومانی قرارداد او شنیده می شد!

استقلالی ها 10 درصد از قراردادهای امسال را سه شنبه شب به تمرینات بردند اما بدهی های انباشته مربوط به فصل گذشته برای استقلالی ها مشکلی ندارد و بعید است. این باشگاه به زودی می تواند با اسپانسری که دریافت کرده اند، دستمزد بازیکنان سال قبل را پرداخت کند. به طور کلی استهلال همیشه بدهی معوقه داشته و دارد، مگر اینکه استثنائاً در مقابل این موضوع ثابت شود که قطعاً تا امروز انجام نشده است.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما