antivirusabanner

پروژه شگفت انگیز Lija را در عربستان سعودی در روز جدید به نمایش بگذارید

به گفته مسئولان پروژه، هر یک از این هتل های مجلل و غیرعادی بیش از 40 اتاق و سوئیت دارند. این سه هتل در کنار جاده ای که در مسیر طبیعی دره قرار دارد ساخته شده اند.

هتل «سرگشت» که طبقات مختلف آن به صورت پلکانی در دامنه کوه های شیب دار ساخته شده است، دارای تراس هایی بر فراز دره و استخرهای شنا است.

کریس ون دوین، یکی از معماران پشت این پروژه می گوید: هر ساختمانی که در نئوم طراحی شده است باید در تعادل و هماهنگی کامل با طبیعت و چشم انداز منطقه ساخته شود.

هتل Oasis که توسط یک معمار ایتالیایی طراحی شده است، شبیه خوشه ای از اشکال هندسی است که به نظر می رسد از دل صخره ها بلند شده اند. به گفته مسئولان پروژه، این هتل دارای باغ های معلق، سکوی دید و استخر روی پشت بام خواهد بود.

آخرین هتل این پروژه، هتل سلامتی است که توسط استودیوی معماری «کیلا دیزاین» طراحی شده است. این هتل از دو ساختمان آینه ای عمودی روبه روی هم تشکیل شده است که یک طبقه آن تماماً به سلامت و تندرستی اختصاص دارد. استخرهای بزرگ در بالای ساختمان ها قابل مشاهده است.

پروژه نئوم در نهایت شامل ده منطقه خواهد شد که مساحتی بالغ بر 10200 کیلومتر مربع را در بر می گیرد. پیش از این چهار منطقه دیگر نئوم افتتاح شد که شهر عمودی «خط» یکی از آنها بود.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما