Verifying that you are not a robot...

عکس صحنه وحشتناک آدم خواری مبارزه بیهوده برای فرار از دهان مار پیتون


آفتاب نیوز :

آدمخواری در مارها بارها در طبیعت مشاهده شده است و در یک مورد نادر در یک منطقه ساحلی در شمال کوئینزلند در شمال استرالیا مشاهده شد که یک مار پیتون سیاه در حال خوردن یکی دیگر از اعضای همان گونه، مار پیتون سیاه دیگری بود. .

این منظره نادر در پناهگاه حیات وحش خارج از کشور استرالیا (AWC) در لحظه ای مشاهده شد که نیک استاک مدیر را کاملاً گیج کرد. در واقع، استوک باید به مارها نزدیکتر می شد تا متوجه شود که آنچه او شاهد آن بود صحنه ای از آدم خواری بود، زیرا او یک تله مار پیتون سیاه را دید و یک مار پیتون کوچکتر دیگر را خورد.

استاک این رفتار منحصر به فرد مارها را با کمک دوربین خود ثبت کرد. در حالی که کارشناسان مشاهده کرده‌اند که پیتون‌ها گونه‌های دیگر مارها را می‌خورند، گرفتن گونه‌ای در حال خوردن یکی از مارها در دوربین غیرعادی است.

قبلاً مارهای قهوه ای شرقی و مانیتورهای خال زرد را مارهای پیتون سیاه دیده بودم، اما این اولین بار است که یک پیتون سیاه را می بینم که توسط مار پیتون سیاه دیگری خورده می شود.

این رفتار به ندرت در خارج از اسارت در دوربین ثبت می شود، اما یکی از حامیان محیط زیست می گوید این پدیده آنقدرها هم که مردم فکر می کنند نادر نیست. وی توضیح داد: مارهای پیتون سیاه خوردن خزندگان را به جای پستانداران ترجیح می دهند و به خوردن خزندگان بزرگتر از جمله مار زنگی و حتی مارهای سمی معروف هستند، بنابراین اگر فرصتی پیش بیاید تعجب نخواهم کرد.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما