antivirusabanner

سئو فاکس سئو سایت سئو وب سایت SEOFox ir آموزش هک Hack

نوفالو (Nofollow) و فالو (Follow) یا دوفالو (Dofollow) دو اتریبیوت (Attribute) در کدنویسی هستند که بر روی تگ a، قرار می‌گیرند. این دو ویژگی، برای گوگل مشخص می‌کنند که اعتباری از صفحه مبدا به صفحه مقصد برای رتبه‌دهی منتقل کند یا خیر. لینک‌های فالو این اعتبار را منتقل کرده ولی لینک‌های نوفالو آن را منتقل نمی‌کنند.

با این که راه‌های متقلبانه زیادی (مثل خرید بک‌لینک) برای گرفتن لینک ورودی وجود دارد، دریافت لینک‌های ورودی باکیفیت همچنان کاری دشوار است و افراد به طور معمول به صفحاتی که برای آن‌ها یا مخاطبانشان ارزشی ایجاد نکند، لینک نمی‌دهند. خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغ‌دهنده» به کاربران ارائه می‌شود. فرض کنید برای توسعه استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال کسب‌وکار خود مطلبی را منتشر کرده‌اید.

بر اساس الگوریتم PageRank، لینک‌هایی با تگ «نوفالو» (No-follow) اعتبار کمتری از لینک‌های «فالو» (Do-follow) دارند. بیشتر لینک‌های صفحات وب از نوع فالو هستند، اما بعضی از آن‌ها نیز از لینک‌های نوفالو استفاده می‌کنند. بنابراین اگر می‌خواهید در وب‌سایت خاصی لینک‌سازی کنید، مطمئن شوید که از تگ‌های درست برای لینک‌های خارجی استفاده می‌شود.

تا افراد بتوانند درباره ارائه شما صحبت کنند و شما را به دیگران معرفی کنند. برای محصولات خود یک دوره تست رایگان در نظر بگیرید و سرویس‌های خود را به طور رایگان در اختیار کاربران قرار دهید. این ایده باعث می‌شود مخاطبان شما در دایره مشتریان VIP قرار بگیرند و به انتشار مطلب درباره برند شما تشویق شوند و در نهایت از شما و خدماتتان نام ببرند. با کمک استراتژی‌ روابط عمومی برند خود، از اخبار و بیانیه‌های جدید، محتوایی تهیه کنید و اول آن را در سایت خود منتشر کنید و از رسانه‌های خبری بزرگ بخواهید به‌خوبی آن خبر شما را پوشش دهند.

همانطور که در بخش اهمیت لینک سازی داخلی صحبت کردیم، یکی از راه‌های ورود صفحه جدید شما به ایندکس گوگل این است که از صفحه‌ای که قبلاً در ایندکس وجود داشته به این صفحه جدید لینک دهید. بنابراین سعی کنید هیچ صفحه‌ای را بعد از ایجاد بدون لینک باقی نگذارید و اگر هم اکنون چنین صفحاتی دارید، حتماً آن‌ها را شناسایی کرده و با استراتژی‌ای درست برای همه آن‌ها لینک سازی داخلی انجام دهید. همانطور که می‌دانیم، با لینک دهی داخلی بخشی از اعتبار صفحه اول به صفحه دوم منتقل می شود، پس اعتبار صفحه اصلی هر سایت نیز بین تمامی لینک های موجود در آن به اشترک گذاشته می شود. پس از آنکه این اعتبار به صفحه زیرین منتقل شد مجددا بین تمامی لینک های داخل آن صفحه تقسیم می شود و این روند به همین ترتیب ادامه پیدا می کند. به این مفهوم، «عصاره لینک» یا «لینک جویس» یا Link Juice یا Link Equity گفته می شود. بنابراین می توان نتیجه گرفت که اگر پست های جدید خود را در صفحه اصلی قرار دهید اعتبار بیشتری دریافت می کنند.

لینک سازی خارجی (building link) چیست؟

ابزار «Google My Business | GMB»  از خدمات رایگان گوگل به منظور ایجاد پروفایل برای کسب‌وکارهاست. هنگام جستجو برای کسب‌وکارهای محلی می‌توانید این پروفایل‌ها را به ترتیب رتبه‌بندی در بخش «Snack Pack» گوگل ببینید. اگر این کار را به شکل درست انجام دهید و با مخاطبان واقعی مکالمه کنید، به ایجاد رابطه‌ای سودمند با صاحب وبلاگ و افراد دیگری که سفارش بک لینک در آن وبلاگ نظر می‌دهند کمک کرده‌اید. همچنین در هر بار لینک‌سازی خارجی از یک انکرتکست، بیشتر از یک بار نباید استفاده کنید؛ چراکه در این صورت، احتمال اینکه به‌عنوان اسپم شناخته شوید، بالا خواهد رفت. اگر قرار است در رویدادی سخنرانی کنید، سعی کنید ارائه بی‌عیب‌ونقصی را به نمایش بگذارید و اطلاعات ارزشمندی را به شرکت‌کنندگان انتقال دهید.

از اینکه با ما تا انتهای این مقاله همراه بودید بسیار متشکرم، اگر علاقمند به آموزش سئو در مشهد هستید با ما در ارتباط باشید. اگر قصد دارید مواردی که باعث میشود سئو منفی میشود را بررسی و با آن ها آشنا شوید به شما توصیه میکنیم که مقاله سئو منفی چیست؟ را بررسی کنید. همچنین می‌توانید از ابزارهایی مانند Google Alerts برای ردیابی اشاره به نام رقیبان استفاده کنید.

  • برای ایجاد لینک یا هایپر لینک در واتساپ، تنها کافی است تا پیوند مورد نظر را در بخش متن وارد کنید.
  • محتوای تولید شده توسط کاربر یا UGC اصطلاحی است که به مشارکت کاربران در تولید محتوا با عنوان، اعتبار یا کامنت زیر پست شما تولید می‌کنند.
  • یکی از روش‌های زنده نگه داشتن یک پست قدیمی این است که در پست‌های تازه‌تر به طور مرتب به آن لینک داده شود و مخاطبان را به سوی بازدید مرتب از آن صفحه دعوت کنیم.
  • رپورتاژ آگهی اگر در وبسایت های معتبر و با تگ فالو انجام شود به بهبود اعتبار وبسایت بسیار کمک میکند و روی رتبه بندی وبسایت به شدت تاثیر گذار خواهد بود.
  • افزایش تعداد لینک‌های ورودی از وب‌سایت‌های یکتا می‌تواند باعث افزایش ترافیک جستجوی طبیعی (ارگانیک) و افزایش رتبه وب‌سایت شود.
  • پس می توان گفت که اگر از ضعف و مشکلات موتورهای جستجو استفاده شود و تکنیک های فریب آن ها را در کنار عدم اهمیت به رضایت بازدیدکنندگان در نظر بگیریم، در اصل از روش کلاه سیاه استفاده کرده ایم.

همچنین می‌توانید ببینید که رقیب تصمیم دارد برای چه محتوایی و با چه انکر تکستی لینک‌سازی کند. در اکثر مواقع محتواهای غنی یکی از اصلی‌ترین دلایل جذب بک لینک است و به‌خوبی شما با بررسی دقیق بک لینک‌ها این موضوع را متوجه خواهید شد. با انتخاب انکرتکست مناسب، صفحات فرود و شبکه‌سازی با وب‌سایت‌های مرتبط و معتبر و بررسی بک لینک سایت می‌توانید لینک‌های خارجی بهتری ایجاد کنید. گوگل، PageRank را در سال 1998 معرفی کرد، سیستمی که بر اساس تعداد و کیفیت لینک‌هایی که به یک صفحه هدایت می‌شد، مقداری را به آن صفحه اختصاص می‌داد. این سیستم نحوه رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها را در موتورهای جستجو متحول کرد، زیرا تأکید زیادی بر لینک‌های خارجی داشت.

در سئو خارجی عملیات لینک سازی (Link Building) اجرا می شود؛ جالب است بدانید که بخشی از این عملیات در شبکه های اجتماعی انجام می شود. جالب است بدانید که با توجه به آپدیت الگوریتم ها در سال های اخیر بسیاری از روش های کلاه سیاه در عمل منسوخ شده است و استفاده نمی شود. گوگل هرچند ماه یک بار تمام تکنیک های کلاه سیاه را شناسایی می کند و همه سایت هایی که در طول این مدت از این روش استفاده کردهاند را جریمه می نماید.

موضوع نمایش کلمات لینک شده موضوع مهمی است که گاهاً ممکن است پشت گوش انداخته شده و یا کم اهمیت جلوه کند. حتماً بعد از لینک دهی رنگ کلمات لینک شده را تغییر داده و آن‌ها را بولد کنید. اگر چه در انتخاب رنگ آزاد هستید و برخی با توجه به رنگ سازمانی و یا دیزاین قالب سایت خود این رنگ را انتخاب می‌کنند، اما طیف رنگی آبی برای این کار در بسیاری از کشورهای جهان مرسوم‌تر است. از مهم‌ترین و اساسی‌ترین کارهایی که در ابتدا می‌توانید انجام دهید، لینک دهی با استفاده کلمات کلیدی آن هم در صفحات اصلی سایت است. صفحاتی که مهم‌ترین و پربازدیدترین صفحات سایت شما به شمار می‌روند، باید در دل خود با استفاده از کلمات کلیدی سایت شما، لینک‌ صفحات دیگر را جای داده باشند. برخلاف اکثر فرآیندهای بازاریابی سنتی، سئو یک استراتژی زنده و پویا است.

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟ یک نمونه از سوالات متداول سئو نحوه عملکرد موتورهای جستجو می باشند. یکی از مهمترین درخواست های کارفرما ارائه ضمانت برای رسیدن به جایگاه اول در کلیدواژه های مورد نظر است در حالی که این امر کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است. هیچ تضمینی وجود ندارد که رتبه دقیق شما در یک بازه زمانی خاص مشخص شود، زیرا اطلاعاتی در مورد آپدیت های بعدی گوگل و میزان فعالیت رقبا وجود ندارد. ویژگی اصلی سئو که بسیاری از کسب و کارها آن را فراموش می کنند، توانایی این ابزار در افزایش اعتبار کسب و کار است. دلیل این امر این است که با سئو می توانید رتبه های بالاتری در موتورهای جستجو کسب کرده و رشد کنید.

راهنمای برتر لینک سازی خارجی چیست

به همین دلیل است که اگر به فکر سئو نباشید، نمی توانید فروش خوبی را برای خود متصور شوید و با ضرر مالی مواجه خواهید شد. یکی از دلایل این امر این است که 75 درصد از کاربران تنها صفحه اول موتورهای جستجو را بررسی می کنند. آنها به چیزی که موتور جستجو در صفحه اول خود قرار می دهد اعتماد دارند و بقیه گزینه ها را حذف می کنند. یکی از مواردی که امروزه بسیاری از وب سایت ها و کسب و کار ها از آن استفاده می کنند و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد، مطالب ویروسی است. مثلا در اینستاگرام می گویند با تگ کردن دوسانتان زیر این پست جایزه بگیرید. از آنجایی که اشاره به نام برندها از معیارهای سئو خارجی است، بهتر است برای جذب ترافیک از این روش تلاش کنیم.

بر اساس جدیدترین تکنیک‌های لینک‌سازی خارجی ۲۰۲۳، شما می‌توانید بسته به موضوع محتوایتان، به منبع دیگری لینک دهید و مقاله‌ای را معرفی کنید. علاوه بر این، شما نمی‌توانید در تمام حوزه‌ها یک متخصص تمام‌عیار باشید یا درباره همه چیز اطلاعات داشته باشید. پس منطقی است که برای تجربه کاربری بهتر، بخواهید به منابع معتبر دیگری لینک دهید. لینک‌ها باید مربوط به مطالب موجود در وب‌سایت مقصد باشد و ارزش بیشتری را به کاربر ارائه دهند.

با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود. گوگل برای درک محتوای هر صفحه باید پیش از هر کاری به استاندارهای سئو سایت دسترسی داشته باشد و این نحوه دسترسی به ساختار طراحی سایت و در اصل به نحوه کدنویسی سایت بستگی دارد. لینک سازی داخلی باعث می شود که گوگل بتواند یک درک درست از ساختار وبسایت و ارتباط موضوعی صفحات کسب و کار شما داشته باشد؛ اما لینک سازی خارجی در اصل ارزش و اعتبار هر صفحه از سایت شما را در کل فضای اینترنت تعیین می کند.

برای سریعتر انجام شدن کار، می توانید با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl+k، متن و لینک را افزوده و سپس Create را انتخاب کنید. علاوه بر این، سیستم آماری کاپریلا با بهره‌گیری از سیستم آمارگیری مبتنی بر گوگل آنالیتیکس، در تشخیص کلیک‌های صحیح و غیرتکراری دقت بسیار زیادی دارد. به گفته گوگل در صورتی که معیارهای زیر را در نظر بگیرید، کارتان را درست انجام داده‌اید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. همانطور که میدانید لینک ها به دو دسته کلی فالو (Dofollow) و نوفالو (nofollow) تقسیم می‌شوند.

این بدان معنی است که شرکت شما می تواند برای مدت طولانی از مزایای سئو بهره مند شود، به همین دلیل است که سرمایه گذاری در سئو یک سرمایه گذاری طولانی مدت است. در واقع، سئو چیزی است که شرکت شما باید هر ساله روی آن سرمایه گذاری کند تا رتبه خود را حفظ کند و با به روز رسانی موتورهای جستجو و عادات جدید کاربران همراه باشد. ارزش جستجوهای محلی نیز بسیار بالاست و طبق گزارشات 80 درصد جست و جوهای محلی منجر به خرید کالا یا خدمات می شود.

اگر تصمیم بگیرید نتایج تحقیقات خود را در اختیار افراد مختلفی قرار دهید و به خبرگزاری‌ها هم اجازه دهید تا یافته‌های شما را منتشر کنند، می‌توانید بستر خوبی را برای دریافت لینک به سایت خود مهیا کنید. این کار می تواند موارد مختلفی را در بر بگیرد برای مثال می توان به مواردی مانند خواندن سایر مطالب، خرید یک محصول، ثبت نام در وبسایت، دانلود کردن یک فایل یا سند، دنبال کردن شما در شبکه های اجتماعی و… شما هم می توانید به اقداماتی که می خواهید از طرف مخاطبان انجام شود فکر کنید و آنها را به صفحات سایت تان اضافه کنید. وقتی صفحه جدیدی ایجاد و محتوای جدیدی آپلود می‌کنید، برای دیده شدن آن باید منتظر ورود این صفحه به ایندکس گوگل باشید تا سپس در نتایج جستجو نیز نمایش داده شود. ربات‌های خزنده گوگل به طور پیوسته در جستجوی صفحات جدید می‌گردند و یکی از ساده‌ترین روش‌های نشان دادن صفحه جدیدتان به گوگل، این است که آن را در صفحه دیگری که قبلاً وارد ایندکس شده لینک کنید.

بهینه نبودن سایت می‌تواند تمامی اقدامات و هزینه‌های شما را برای دریافت لینک هدر دهد و حتی شما را مشمول جریمه‌های گوگل کند. پس از بهینه‌سازی داخلی سایت به لحاظ محتوایی و تکنیکال می‌توانید اقدام به لینک‌سازی خارجی کنید. به شرطی که اصول لینک سازی خارجی به‌درستی رعایت شوند، این تکنیک، تاثیرات مثبت فراوانی بر سئو، نرخ کلیک و رونق کسب‌وکار شما خواهد داشت.

داشتن یک استراتژی دقیق و هوشمندانه برای استفاده از لینک‌ها در صفحات، سبب ایجاد ساختاری منسجم و کاربرپسند خواهد شد. ما نگاشت کلمات کلیدی را برای شناسایی مهم ترین کلمات، تجزیه و تحلیل دشواری آنها و تجزیه و تحلیل صفحات بهینه شده برای آنها برای توسعه استراتژی ها و برنامه هایی برای ایجاد بک لینک به بهترین روش انجام می دهیم. یکی از موارد بسیار مهم در رتبه بندی نتایج زمانی رخ میدهد که کاربر وارد شده به سایت از سایت دلسرد شده و سریعا خارج شود. همیشه این مشکل به دلیل بهینه نبودن سایت از نظر سرعت ،کد نویسی و یا ظاهر میباشد. بهینه سازی سایت باعث بهبود این موارد با توجه به نوع کاربر ویزیت کننده از سایت شما خواهد شد. ما در مقاله لینک سازی خارجی چیست ، روش های ساخت لینک خارجی را به صورت طبیعی، بیان می کنیم تا شما با استفاده از این روش ها دیگر دچار پنالتی گوگل نشوید.

بنابراین انجام سئو سایت و حضور شما در رتبه های برتر گوگل به معنای موفقیت کسب و کار شماست. لینک هایی که به صورت مصنوعی در سایت های غیر مرتبط با موضوع ساخته می شود، لینک سازی مصنوعی می گویند. گفته می‌شود که بهینه‌سازی پروفایل GMB مهم‌ترین معیار برای رتبه‌بندی در نتیجه‌های Snack Pack و چهارمین معیار مهم برای افزایش ترافیک محلی ارگانیک است.

وقتی یک داستان، یک هشتگ یا خبری در رسانه‌ها ترند می‌شود، زمان خوبی است که با کمی خلاقیت، ارتباطی بین حوزه‌ فعالیت خود و موضوع ترند ایجاد کنید و نام برند خود را سر زبان‌ها بندازید. بسیاری از برندها همیشه با کمک این تکنیک توانسته‌اند در میان کاربران، مشتریان و رقبا جلب توجه کنند و به موضوع خبرساز آن برهه زمانی تبدیل شوند. شاید مثال‌های زیادی از کسب‌وکارها به ذهنتان برسد که توانسته‌اند ورق بازی را به نفع خود برگردانند و در مرکز توجه قرار بگیرند. لینک سازی خارجی، مانند هر تاکتیک دیگر سئو، مزایا و معایب خاص خود را دارد. بسیاری از حوزه‌ها، دارای فروم‌ها و انجمن‌های آنلاینی هستند که به صورت تخصصی روی یک حوزه تمرکز می‌کنند. این کار به افزایش آگاهی از برند شما کمک می‌کند و پیشنهاد می‌کنیم تا حتما لینک وب‌سایت خود را در پروفایل خود قرار دهید تا افراد را جذب کنید.

استراتژی سئو فرایند سازمان دهی محتوای وب سایت توسط موضوع آن می باشد که به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند تا قصد یک کاربر هنگام جستجو را درک کند. جز در مواردی که به دلایل مختلف از لینک سایت رقیب در محتوای سایت خود استفاده میکنیم. تو این روش یجورایی ما داریم گوگل رو دور میزنیم، چون همونطور که گفتیم، اصولش اینه سایت شما مرجع بشه و به طور خود جوش بقیه بهتون لینک بدن.

اما اگرچه ذکر نام برندها بدون لینک در گوگل ارزشمند است، ارزش ذکر برند با لینک همچنان بیشتر است. به همین دلیل، بهتر است از افرادی که به برند شما اشاره می‌کنند درخواست کنید که لینک قابل کلیک شما را نیز به مطلب اضافه کنند. اگر سایتی به مطلب شما لینک بدهد، در واقع کیفیت محتوا یا کسب‌وکار شما را تأیید کرده است. در اینجا، ارتباط وب‌سایت لینک دهنده با صفحات لینک شده نیز نقش مؤثری ایفا می‌کند.

سئو همچنین می تواند به شما کمک کند تا ترافیک واقعی و باکیفیت را به سایت خود جذب کنید.به جای پرداخت هزینه برای انواع تبلیغات دیگر، می توانید با انجام سئو وبسایت ، سایت خود را در مقابل چشمان مخاطبین خود قرار دهید. اساساً، norferrer سایت های خارجی را از دانستن اینکه شما پیوندهایی به مطالب آنها در وب سایت خود وارد کرده اید باز می دارد. در مجموع، این ویژگی خاص یکی از مواردی است که باید قبل از اعمال آن در پیوندهای خود فکر کنید. ویکی دمی به عنوان مرجعی برای آموزش های آنلاین در زمینه سئو، وردپرس و دیجیتال مارکتینگ تمامی تلاش خود را برای ارائه بهترین آموزش ها توسط حرفه ای‌ترین متخصص های هر حوزه چه بصورت رایگان و چه به صورت دوره های پولی قرار داده است.

دریافت بک لینک از مقالات برتر گوگل، یکی دیگر از روش‌های نو در لینک‌سازی خارجی طبیعی است. تریبون شرایطی را فراهم کرده است که کسب‌وکارها بتوانند از مقالات دارای رتبه‌ بک لینک دریافت کنند. کسب‌وکارها با توجه به حوزه مرتبط و درنظرگرفتن سایر فاکتورهای سئویی می‌توانند بهترین نتیجه را از این روش لینک‎سازی دریافت کنند.

هنگام لینک سازی در فروم ها و وبلاگ ها توجه داشته باشید که در یک صفحه تعداد زیادی لینک نگذارید. بهتر است در یک صفحه فروم 2 الی 3 لینک قرار دهید و برای ساخت دیگر لینک ها به صفحات جدید بروید. در مقاله لینک سازی خارجی چیست ، یکی از اصلی ترین موارد ساخت لینک در وب سایت هایی است که از اعتبار بالایی برخوردار هستند. اعتبار بالای وب سایت باعث می شود لینکی که در آن قرار می دهید نیز اعتبار بالایی نزد گوگل کسب کند. به یاد داشته باشید که هدف نهایی از بک‌لینک گرفتن، افزایش تعداد کلی لینک‌های ورودی به وب‌سایت نیست، بلکه بهتر است بک‌لینک‌ها را طوری بسازید که صفحه‌های مدنظر برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو را تحت تأثیر قرار بدهند. تکنیک‌های بسیار زیادی برای سئو خارجی و افزایش رتبه سایت در گوگل و موتورهای جستجوی دیگر از طریق سئو خارجی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بک‌لینک اشاره کرد.

در حالی که در سئو کلاه سیاه از روش های فریبکارانه برای افزایش رتبه سایت استفاده می شود. شما به راحتی می توانید استراتژی های خود را با اعداد دقیق و واقعی اندازه گیری کنید. با گوگل آنالیتیکس یا سایر نرم افزارهای تحلیل وب سایت سئو، استراتژی های سئو به راحتی بررسی می شوند. اساساً، nofollow به گوگل می‌گوید که نمی‌خواهید فقط به این دلیل که به آن سایت پیوند داده‌اید، شما را به عنوان پشتیبانی از یک سایت خاص درک کند. تعدادی ویژگی پیوند مشابه وجود دارد که به گوگل کمک می کند تا هدف یک پیوند را درک کند، از جمله ویژگی هایی برای برچسب زدن محتوای حمایت شده و تولید شده توسط کاربر (که بسیاری از آنها را می توان از طریق نشانه گذاری Schema اضافه کرد ). روش دوم زمانی کاربرد دارد که از قبل تصویری در محتوا بارگذاری شده است و اکنون می خواهید بر روی آن لینک قرار دهید.

در این مقاله با مفهوم سئو خارجی چیست و روش های لینکسازی خارجی آشنا شده ایم که میتوانید با روش های گفته شده سایت خود را رد سریعترین زمان به صفحات اول گوگل بیاورید؛ امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. بیشتر افراد به شکل طبیعی برای ارجاع به لینک‌های مختلف از متن‌های مرتبط با موضوع مطلب استفاده می‌کنند. بنابراین احتمال دریافت لینک‌های ورودی با انکر تکست‌های مرتبط همواره بسیار زیاد است. این لینک‌ها می‌توانند ترافیک ورودی سایت را افزایش دهند و به شکل غیرمستقیم بر سئو تأثیر بگذارند. بنابراین زمانی که می‌خواهید لینک‌سازی کنید، هدف‌ها را اولویت‌بندی کنید و استراتژی‌های بهینه‌سازی را بر اساس اولویت‌های خود طراحی کنید. از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند.

نتایجی که پس از جستجو به کاربر ارائه می شود، نقش مهمی در فرآیند شناسایی و تصمیم گیری برای خرید دارد. با سرمایه گذاری در سئو، این فرصت را خواهیم داشت که مخاطبین و مشتریان خود را افزایش دهیم. زمانی که کاربر به محصول یا خدماتی نیاز دارد و به دنبال پاسخی مناسب است، به منبع مورد اعتماد خود،یعنی گوگل مراجعه می کند. اعتماد کاربران برگ برنده ای است که گوگل را به یک شرکت بزرگ در جهان تبدیل کرده است. حقیقت این است که ما به نتیجه جستجوی خود در گوگل بیشتر از محتوایی که در قالب تبلیغات (بنر، اس ام اس، ایمیل و …) به دست ما رسیده است، اعتماد می کنیم. لینک سازی خارجی چیست؟ میدانیم که برای موفقیت در کسب و کار های اینترنتی باید وب سایت قدرتمندی داشته باشیم.

یکی از مشکلات عمده ارجاعات داخلی، عدم توجه به صفحات ریدایرکت شده است. وقتی شما یکی از صفحات خود را به URL جدیدی منتقل می‌کنید، 2 وظیفه عمده بر عهده خواهید داشت. نخست آن‌که لینک‌سازی‌های دیگری که در این صفحه انجام داده‌اید را ویرایش کنید و سپس نشانی این صفحه را در دیگر صفحاتی که از آن‌ها به صفحه ریدایرکت شده ارجاع داده‌اید عوض کنید. اگر این کارها را انجام ندهید، کاربر شما با کلیک بر روی لینک، با خطای 404 مواجه می‌شود و بستن سریع این صفحه توسط کاربر، افزایش نرخ پرش را به همراه خواهد داشت. از آنجایی که اغلب اوقات ریدایرکت 301 (دائمی با تمام امتیازات سئو) انجام می‌گیرد، بنابراین این کار می‌تواند سابقه یک صفحه معتبر را نیز خراب کند. بنابراین نشانی صفحات ریدایرکت شده خود را در صفحاتی که از آن‌ها به این صفحه لینک سازی انجام شده تغییر دهید تا به این مسئله بر نخورید.

بهتر است فرایند لینک سازی داخلی را به مانند یک جریان جاری در تمام طول فعالیت خود ببینید و برای انجام همیشگی آن یک استراتژی مدون کنید. این استراتژی می‌تواند با در نظر گرفتن تمام نکاتی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم و همچنین باید شامل جدولی برای برنامه ریزی زمانی برای ثبت و بهینه سازی مجدد لینک‌ها باشد. هر چه کاربران در میان صفحات شما بیشتر آمد و شد داشته باشند، امتیاز سایت شما افزایش خواهد یافت و نرخ جهش سایت نیز پایین خواهد آمد.

رپورتاژ آگهی یکی از رایج ترین شیوه های گرفتن بک لینک برای وبسایت است. رپورتاژ آگهی اگر در وبسایت های معتبر و با تگ فالو انجام شود به بهبود اعتبار وبسایت بسیار کمک میکند و روی رتبه بندی وبسایت به شدت تاثیر گذار خواهد بود. علاوه به افزایش اعتبار سایت از دید موتورهای جستجو، به افزایش کلیک و ترافیک غیر ارگانیک سایت نیز بسیار کمک میکند. برای اینکه صفر تا صد رپورتاژ را یاد بگیرید و از آن در استراتژی لینک سازی خارجی خود به کار ببرید، مقالالات ما در دسته رپورتاژ آگهی مطالعه بفرمایید.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما